|
|
|
|
|
|
DELLA SYSTEM a.s.
Kvítková 4323
CZ 760 01 Zlín
tel.: +420 577 212 364
fax: +420 577 439 963
e-mail: info@della.cz |
|
|
|
Advokátní kancelář
|
 |
IS Patricie, specializované řešení pro Advokátní kanceláře, je jedinečným systémem řešící problematiku tohoto oboru a výrazně usnadňujícím veškeré evidenční a fakturační činnosti advokátní kanceláře.
Chtěli bychom Vás seznámit s konkrétní instalací IS Patricie se specializací na Advokátní kancelář. Následně popisovaná kancelář je kancelář střední velikosti orientující se převážně na služby stálým klientům.
Pracovníci kanceláře potřebují mít v každém okamžiku dokonalý přehled o všech dosud pro klienta realizovaných činnostech, o všech se zakázkou spojených dokumentech i o klientovi jako takovém. Z jejich činnosti a z evidence dalších dodatečných nákladů musí vycházet fakturace.
Většinou se advokát či koncipient kontaktuje s klientem vícekrát, fakturuje se až po ukončení měsíce.
Klienti mohou mít dohodnuty 3 typy cen za právní služby:
- cenu vycházející z hodinové sazby pracovníka kanceláře
- cenu vycházející z hodinové sazby dohodnuté s klientem
- měsíční paušál
K právním službám se připočítávají cesty a další náklady (různé poplatky, kolky, …).
A jak se konkrétně pracuje v advokátní kanceláři po zavedení IS Patricie?
Klient je zapsán do Adresáře klientů ihned a jen při prvním kontaktu - a tyto informace mohou být pak kdykoliv později využity.
Zakázka je vedena v evidenci zakázek. V elektronické podobě jsou k ní přičleněny veškeré podklady poskytnuté klientem nebo zpracované řešiteli. Průběžně jsou u zakázky evidovány veškeré dodatečné náklady včetně cest a kolků. Ke každé zakázce je založen spis - tento může být kdykoliv vytištěn jako celek či jen jeho první strana. A protože v IS Patricii je uplatněn princip totálního sdílení informací, může být při zakládání zakázky využit princip přenosu informací z Adresáře klientů či z podobné zakázky.
Okamžitě, bez jakéhokoliv hledání, má odpovědný řešitel k dispozici všechny potřebné podklady o klientovi i jeho případu.
Pracovník AK zapisuje každou činnost ihned po ukončení práce do počítače do jednotné evidence. Činnosti mohou souviset s nějakou zakázkou nebo se jedná o činnosti režijní. Zapsané činnosti jsou podkladem pro:
- automatickou fakturaci (spolu s cestami a dalšími náklady - různými poplatky, kolky, ….) včetně tisku faktury a přehledu činností provedených pro klienta
- sledování činnosti jednotlivých pracovníků
- sledování režií
- sledování prací provedených pro klienta
Tvorba faktury probíhá automatizovaně, za fakturovaný měsíc systém vybere všechny činnosti, cesty a dodatečné náklady a vytvoří fakturu pro klienta, v případě měsíčních paušálů se vychází z nich.
Nasazení IS Patricie v popisované advokátní kanceláři výrazně přispělo k:
- lepší orientaci advokátů a koncipientů, pokud jde o činnosti pro klienty,
- usnadnění řídící práce vedení firmy díky komplexním informacím o případech, o práci advokátů, o režijních nákladech apod.,
- znatelnému zvýšení komfortu práce,
- výraznému zjednodušení fakturace (úspora času u fakturantky více než 90% s porovnání s původním stavem), veškerý získaný čas fakturantka nyní využije na jiné produktivní činnosti.
|
|

PATRICIE PrintPack ucelený balík specializovaných modulů - komplexní řešení informačního systému tiskárny: zcela nová verze včetně dosud nikde jinde neřešené kalkulace zakázky s automatickým návrhem skládání archů (s možností souběhu zakázek).
více>>> |
PATRICIE LAST MINUTE nová aplikace výrazným způsobem ulehčuje cestovním kancelářím nabídku zájezdů typu Last minute.
více>>> |
IS Patricie specializovaný na Advokátní kanceláře
Advokátní kanceláře uvítají specializovaný informační systém řešící problematiku tohoto oboru. Nabízíme Vám nejkomplexnější a nejkvalitnější řešení na trhu. Pro bližší informace nás kontaktujte.
více>>> |
IS PATRICIE
EXPANDUJE
vzniká IS Patricie Red Edition. A čím
je tato verze zajímavá ?
více >>> |
|
|
|