Modul zahrnuje agendy:
· Adresář firem
· Adresář osob
· Nabídky
· Poptávky
· Objednávky
· Činnosti
· Požadavky
· Úkoly a další dle potřeb firmy IS Patricii používající.
Adresář firem obsahuje:
· Evidence standardních adresních údajů obchodního partnera
· Evidence jakéhokoliv množství osob s partnerskou firmou spojených (včetně jejich funkcí, věku, telefonů, e-mailů, poznámek charakterizujících například jejich záliby, vliv na obchodní toky ve firmě atd.)
· Soubor adres partnera (hlavní adresa firmy, adresa pro dodání zboží, fakturační adresa, pobočky, ….).
· Evidence bankovních účtů partnera.
· Splatnost
· Cenové údaje (zařazení do cenové kategorie)
· Slevy (včetně slev na základě velikosti odběru)
· Privátní ceníky
· Heslo a login pro přístup do www aplikací IS Patricie (pro specifikování objednávek a požadavků přímo obchodním partnerem následované automatickým zasláním objednávky do firmy IS Patricii využívající)
· Obchodní údaje - dle přání konkrétní firmy, např. souhrnně velikost obratu partnera apod.
Z Adresáře firmy je umožněn přímý přístup k záznamům souvisejících evidencí, a to buď všem nebo omezených podmínkou:
· Zakázky
· Faktury přijaté i vydané
· Objednávky přijaté i vydané
· Činnosti (vykonané pro obchodního partnera)
· Požadavky partnera
· Nabídky
· Poptávky
· Kalkulace
· Nezaplacené faktury ve lhůtě
· Nezaplacené faktury po X dnech po splatnosti
· Úkoly (vzniklé v souvislosti s aktivitami konanými pro partnera)
· Doklady maloobchodní prodejny
· Výdejky
· Příjemky
Do agendy Objednávek standardně patří:
· Evidence objednávek (sledování jejich plnění, potvrzování, uzavírání, libovolné vyhodnocení)
· Návrh objednávky dle poptávky či nabídky
· Návrh objednávky dle obrátkovosti
· Vazba na zakázky
· Možnost automatického generování faktury dle objednávky
· Možnost automatického generování zálohové faktury dle objednávky
· Možnost automatického generování výdejky dle objednávky
· Vazba na skladové položky (přímý vstup do skladové evidence - výběr skladových položek do objednávky aj.)
· Rezervace / zrušení rezervace objednaného zboží na skladě
Agenda Nabídky mimo obvyklé funkce zahrnuje:
· Automatický návrh nabídky na základě kalkulace
· Automatickou tvorbu objednávky odběratele i dodavateli na základě nabídky
· Automatickou tvorbu výdejky na základě nabídky
· Vazbu na skladové položky (přímý vstup do skladové evidence)
a jiné
Zpět
|